FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Kiedy dostanę moją książkę?

Książki wysyłane są maksymalnie w 24h od złożenia zamówienia. Skrzynka pocztowa z zamówieniami sprawdzana jest dwa razy dziennie, zatem jeśli zamówiłaś rano, a książka jest w magazynie – najprawdopodobniej wyjdzie jeszcze dziś. Jak po południu – wysyłka nastąpi raczej następnego dnia roboczego.

Co to jest książka w wersji cyfrowej?

Jest to książka, której treść została utrwalona w formie elektronicznej. Do jej odczytu potrzebne jest odpowiednie oprogramowanie oraz urządzenie typu komputer stacjonarny, laptop, netbook, smartfon lub tablet.

Jak kupić książkę?

Książkę pobierasz w formacie PDF.

Jaka jest forma publikacji książki w wersji cyfrowej?

W tym celu klikamy ikonę „Do koszyka”. Po wykonaniu tej czynności wybrany przez nas tytuł zostanie umieszczony w koszyku, następnie wyświetli się panel z opcją – “Kontynuuj zakupy” (powrót do sklepu) lub formularz z danymi do płatności i zakończeniem transakcji poprzez opcję „Kupuję i płacę” (przejście na stronę płatności).

Po jakim czasie od zakupu będzie można pobrać zakupioną książkę w wersji cyfrowej?

Zakupioną książkę można będzie pobrać w kilka minut po otrzymaniu wiadomości o zaksięgowaniu płatności.

Kupiony plik w momencie zaksięgowania płatności jest generowany dla każdej osoby indywidualnie. W razie problemów napisz na sklep@doktorania.pl

Ile razy i przez jaki czas mogę pobrać zakupioną książkę w wersji cyfrowej?

Książkę możesz pobrać kiedy chcesz, ale tylko raz.

Na jakich urządzeniach mogę odtwarzać zakupioną książkę w wersji cyfrowej?

Każdą kupioną książkę możesz przeczytać na komputerze PC lub Mac, na iPadzie, na telefonie oraz na każdym innym urządzeniu obsługującym pliki w formacie pdf.

Na ilu urządzeniach mogę korzystać z zakupionej książki w wersji cyfrowej?

Jeśli kupiłaś plik – możesz odtworzyć go na wszystkich swoich urządzeniach.

Czy jeśli wymienię komputer, czytnik, itp. będę mogła korzystać z kupionych wcześniej plików?

Plik w formacie pdf należy do Ciebie, możesz go odtwarzać kiedy chcesz, gdzie chcesz.

Czy książka w wersji cyfrowej jest zabezpieczona przed kopiowaniem?

Tak, każdy plik jest oznaczony numerem zamówienia, z którego mogę dowiedzieć się kto go kupił i kiedy.

Nie dostałam linka do pobrania książki w wersji cyfrowej- gdzie mam się zgłosić?

Jeśli zdarzy się taka sytuacja, napisz na sklep@doktorania.pl

Podałam błędny adres do wysyłki książki w wersji papierowej – jak go zmienić?

Nie ma sprawy, napisz w tym temacie na sklep@doktorania.pl

Jak sprawdzić status zamówienia?

W mailu zwrotnym powinnaś dostać informacje o statusie, po wysłaniu książki dostaniesz też link do śledzenia swojej paczki.

Co to jest kurs online?

Jest to forma zdobywania wiedzy z konkretnej dziedziny w sposób online, uczysz się kiedy chcesz i w jakim tempie masz ochotę. Otrzymujesz materiały i ćwiczenia w zróżnicowanej formie (wykłady video, pliki do czytania w formie pdf, ćwiczenia do zrobienia), a kiedy masz pytania, zadajesz jej w specjalnej grupie kursowej na Facebooku lub mailem.

Jaka jest forma publikacji kursów ?

Po zarejestrowaniu się dostajesz mailem hasło do platformy kursowej, na której zgromadzone są wszystkie materiały. Zwykle udostępniana jest jedna lekcja dziennie, lekcja składa się najczęściej z materiału w postaci wykładu (video), pliku z informacjami na dany temat (pdf) oraz krótkiego zeszytu ćwiczeń (pdf) lub grafik do wykładu (pdf).

Ponieważ wszystko jest na platformie- korzystasz kiedy chcesz, gdzie chcesz i ile razy chcesz. Od Ciebie zależy czy będziesz robiła jedną lekcję dziennie czy w któryś wolny weekend obejrzysz wszystkie materiały.

Jak płacić za zakupy w sklepie?

Wejdź na http://dev.doktorania.pl/sklep, wrzuć ulubione produkty do koszyka, przejdź do finalizowania zakupów. Z poziomu koszyka uzupełniamy dane do płatności i klikamy opcję “Kupuję i płacę”.

Zakup produktów w sklepie odbywa się bez zakładania konta.

Na tym etapie zakupów możesz wybrać opcję wystawienia faktury na firmę, jeśli nie- dostaniesz fakturę na dane z zamówienia.

Następnie zostaniesz przeniesiona do serwisu

Przelewy24, w którym dokonasz płatności. W serwisie Przelewy24 wybierasz formę płatności: karta płatnicza, blik lub przelew i podajesz niezbędne dane. W przypadku przelewu, wybierasz ikonę symbolizującą bank, w którym masz konto. Wybierając płatność przelewem zostaniesz przekierowana do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się do swojego konta internetowego w banku otrzymasz gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, wracasz na stronę sklepu.

Przelew elektroniczny jest realizowany online, nie ma opcji wprowadzania zmian do przelewu przygotowanego przez Przelewy24. Akceptacja przelewu nie powinna być odkładana na późniejszy termin, przelew powinien być autoryzowany od razu po przekierowaniu na stronę banku, bo każda nowa transakcja ma swój indywidualny numer przypisany do danego zamówienia.

Czy można mieć jedno konto w sklepie i na kursach?

W sklepie nie ma kont, na kursach masz jedno konto, gdzie widać jakie wykupiłaś kursy i do kiedy masz do nich dostęp.

Jakie jest zabezpieczenie transakcji?

Strona doktorania.pl jest zabezpieczona certyfikatem SSL, dodatkowe zabezpieczenia oferuje też serwis Przelewy24 – jeśli chcesz poczytać więcej o zabezpieczeniach transakcji: https://www.przelewy24.pl/bezpieczenstwo

Czy jest możliwa reklamacja produktu?

Tak! Każdemu klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w sprawach związanych z usługami świadczonymi przez DoktorAnia.pl. Reklamację można składać drogą elektroniczną na adres mailowy kontakt@doktorania.pl. Twoja Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, przedmiot reklamacji, dane identyfikujące reklamowaną usługę (np. numer zamówienia, datę transakcji itp.) oraz okoliczności uzasadniające reklamację.

Reklamacje będą rozpatrzone w terminie do 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia. O swojej decyzji dot. rozpatrzenia reklamacji powiadomię Klienta za pośrednictwem maila.

Reklamacji nie podlegają: książki w wersji cyfrowej (po pobraniu) oraz kursy online (po uzyskaniu dostępu) z powodu braku możliwości otworzenia pliku na urządzeniu, które nie obsługuje lub obsługuje nieprawidłowo zakupiony formatu pliku (pdf, video).

Dlatego sprawdź proszę przed zakupem, czy produkty, które kupujesz mogą być odtwarzane na Twoich urządzeniach.

Czy są możliwe zwroty?

Oczywiście! Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy na produkty fizyczne bez podania przyczyny w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Do zachowania 14 dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie na prawidłowy adres mailowy lub pocztowy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.

Uwaga! Zwrotom nie podlegają: książki w wersji cyfrowej po pobraniu oraz kursy online po uzyskaniu dostępu.

Jeżeli produkt cyfrowy został pobrany przez Ciebie – tracisz prawo do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w ust. 4 (zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt 5 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – Dz.U. z 2000 r., nr 22 poz. 271 z późn. zm).

Nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych (np. e-booki, webinary, kursy online, inne produkty cyfrowe), które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu o utracie prawa odstąpienia od umowy. Świadczenie rozpoczyna się w momencie doręczenia do Ciebie wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.

Jeśli zdarzy się sytuacja, że po zakupie produktu cyfrowego – jeszcze przed pobraniem lub przed uzyskaniem dostępu z jakiegoś powodu zmienisz zdanie – napisz do mnie na kontakt@doktorania.pl – jeśli nie skorzystałaś jeszcze z produktu – bez problemu zwrócę Ci pieniądze.